2009/02/26

Fin hall hade det blivit.
Vilken skillnad det hade blivit på familjen Tids hall. Riktigt snyggt är det nu. Som vanligt hade jag en trevlig stund när jag var hos dom. Wilma och Ida är ju så goa!!
Men huvudskälet till att jag åkte till Borås igår var ju att träffa en kvinna som ska ta över som god man efter mig. Det gick bra och vi har postat papperen som behövs. Det känns underbart! Jag får ju inte avsluta uppdraget om ingen tar över och då kan jag ju inte flytta. Skönt att ha det avklarat.
Han även med att hälsa på mamma och Eje. Försökte hjälpa henne med datorproblem, men lyckades inte lösa det. Vi håller tummarna för att Danne får en stund över och kan lösa det.
Idag ska jag träffa Lena på förmiddagen om hon orkar. Sedan tänkte jag åka till Lotta en stund. Får ta på mig regnkläder tror jag. Vilket skitväder!

1 kommentar:

  1. Samma skitväder här. Vill bara tacka för hjälpen igår. Lill L är bara så proffsig vad bra det var.
    Kram från mamma

    SvaraRadera