2009/02/16

Fler gamla vänner......
Nu har jag chattat med en annan Boråsare en stund. Conrad. Skoj det med, då det också var ett tag sedan....
Tänkte häromdagen när jag skulle sova på hur stolt jag är över mina barn. De har växt upp till unga män med goda egenskaper båda två. Framförallt har jag tänkt på att de båda har hittat saker de brinner för och det är inte alla förunnat. Det är underbart att se! Hoppas att de förstår att det är en gåva och tar tillvara den på bästa sätt. Allt för många bara låter livet bli en massa måsten och rutiner och glömmer att bara ha roligt och ägna sig åt sina passioner. Politik, musik eller idrott spelar ingen roll. Att känna passion för nåt vad det än är underbart! Så brinn på pojkar och lev era drömmar så mycket som det bara är möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar