2009/02/18

God middag.
Har ätit en förfånansvärt god middag som kom till av det jag hade i kylen. Innan dess tog jag en promenad till Myrins tyger för att se om jag kunde hitta nåt passande mönster till mitt fina sidentyg med elefanter på. Hittade inget, men rätt vad det är så vet jag vad det ska bli.
Det är himla kallt och snöar här. Men det gör ju inget om man har varma goa kläder. I morgon får det bli en lite längre promenad. Höll på att glömma varför jag egentligen satte mig här. Sklle ju berätta att det ringde en kvinna i dag som är beredd att ta över god manskapet! har varit lite nervös för att de inte skulle hitta en ersättare för mig eftersom jag inte kan flytta innan det är klart. Ska träffa henne den 26. Håll nu tummarna för att inte hon också hoppar av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar