2009/02/17

Hemma igen...
med en ny kaffe apparat. Hade en trevlig stund hos Lena. Fikade med semla. På vägen hem hämtade jag ut bläcket jag beställt till skrivaren och jag undrar vad deras problem är på Inkclub. Beställde 4 patroner, fick 2 och fakturerades för 3! Hallå eller?!
Den blå toppen jag började med igår fick jag repa upp. Stämde inte alls med måtten. Den blev alldeles för stor och spetsmönstret blev inte alls som jag trodde. Det blir till att tänka om. När jag letade runt efter mönster hittade jag en klänning jag vill sticka.
Visst är den fin?! Men jag tänker mig de virkade delarna i gröna toner.

1 kommentar:

  1. Det var riktigt fräck!!!
    Låter som du hade en betydligt bättre dag än jag...blev så trött på jobbet att jag åkte och köpte svart hårfärg...ska nog bli svartrockare tror jag
    Kram

    SvaraRadera