2009/02/15

Klassfest på gång
Fick ett samtal för ett par månader sedan om återträff. Kände spontant att jag inte var inresserad av att gå. Dumt att återuppta gamla relationer nu när jag har fullt upp med att hinna träffa nära och kära ordentligt mycket innan flytten. Men det visade sig att man kunde logga in hos företaget som ordnar återträffarna och få kontakt den vägen. Har fått meddelande från människor jag inte pratat med på flera år och det är faktiskt spännande att se vart folk har tagit vägen och vad de sysslar med. Står dock fast vid beslutet att inte gå på festen. Får lätt ångest bara jag tänker på att tillbringa en kväll på Grand i Borås med en massa fulla människor. Det har jag gjort så många gånger att det räcker en hel livstid.
Undrar jag om Maria och Pasi kanske sprungit på en gammal kompis till mig. Såg att han levde i Målsryd och hade barn i samma åldrar som Wilma och Ida. Får nog ringa och kolla. Man är ju liiiiiite nyfiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar