2009/02/15

Said är på banan igen!
Nu har jag promenerat igen och Said orkade gå med mig. Det var ju inte dumt. Köpte muffins och ska värma oss med kaffe nu.
Igår kollade vi på "Australia" med Nicole Kidman. Återigen; en väldigt vacker, välspelad och fint filmad film. Men berörd blev jag inte.
Tror att jag blivit kräsen efter jag träffat Said och kollat på så mycket "smal" film.
Började kolla skrivaren idag eftersom jag funderar på att köpa nya bläckpatroner. När jag öppnade för att kolla patronerna så förstod jag efter en stund att det fanns ju inga patroner i den! De måste ha tagit ur dem när vi hade inne den för service och glömt att sätta i dom efter sig. men nu har vi köpt nya i alla fall. Vill skriva ut ett mönster på en stickad topp i linne, men får väl ge mig till tåls till på tisdag då de förväntas komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar