2009/02/04

Semla till lunch (igen)
Inte så nyttigt kanske ,men himla gott! Fikade med Lena efter vi hade varit på panduro och handla material till hennes kommande projekt. När jag kom hem räknade jag om allt igen och nu stämmer det! JIPPI!!! Belönade mig själv med att börja på ett nytt sticke. Ska hotta upp en tråkig svart kofta tänlte jag.
Pratade med Maria och hon vill ha pulsvärmare. Ska kolla om jag har material så att det går att lösa.
Och så var det det här med att fota den gröna tröjan. Glömmer det hela tiden!!
Nu har jag precis kollat upp hur det är med allmäna kommunikationer i Brampton. Verkar vara bättre än jag trodde. Skulle tro att det blir svårt att leva utan bil i längden dock med så stora avstånd som de har där.
På tal om Kanada; fick mail från svenska nätverket i Toronto idag. Det handlade om ett fik som serverar semlor! Fatta vad bra alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar