2009/02/22

Vad gör man en sån här dag då?
Vilket gråväder! Trodde att jag skulle vakna upp till ett underbart vinterlandskap med knarrig kramsnö. Men inte då. Regn och slask är det. Skulle vilja hitta på nåt kul, men vet inte vad än. Har färgat håret och det piggade ju upp lite.
Har surfat runt lite medans jag väntat på att Said ska vakna. Hittade ett ställe som sålde ekologiska kläder till jättebra priser. Ekogarderoben hette den. För att inte prata om en garnaffär jag hittade; yll och tyll. Underbara garner och fina mönster på plagg i bland annat linne. Får nog återkomma dit när jag är klar med mina pågående projekt. Har blivit lite dåligt med stickning de sista dagarna....
Köpte biljetter till Borås i går. Ska dit på insdag för att träffa kvinnan som ska ta över godmanskapet. Tänkte åka ut till Germundared efter det och kolla in Maria och Pasis hall. Pinsamt länge sedan jag var där. Kanske hinner med en kopp kaffe hos mamma med.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar