2009/02/19

Var är bläcket?!
Inget är som väntans tider eller hur? Här har det tvättats idag och Said dammsuger nu. Skönt att få det fint till helgen. Tror jag ska åka och köpa en bunt tulpaner sedan när det är rent.
Har åkt en himla massa hiss idag förresten. Den har blivit alldeles knäpp. Vad man än tryckte på så åkte den till våning 6. Typiskt när jag har tvättstugan och ska upp och ner en massa gånger.
Har pratat med Daniel en lång stund. Det verkar som om det börjar växa fram en bra plan inför flytten. han var dock inte riktigt nöjd med systemet jag packat grejerna efter. Alltså alla husgeråd och dylikt som jag lämnade till barnen när jag flyttade till Göteborg. Och jag förstår honom. Skrev nog inget på lådorna alls. Spännande varenda ny låda man öppnar;)
Nu väntar jag på att Lotta ska ringa. Kanske åker dit en sväng i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar