2009/03/24

Ändrade planer
Tanken var att jag och Jessica skulle hälsa på vår halvsyster Camilla idag, men hon fick förhinder så det blev inget med det. Rätt så skönt att bara ta det lugnt då jag har haft ordentligt ont idag.
Har börjat klippa och sy i linnet jag köpte häromdagen. Lite nervöst då jag inte har något mönster utan bara en tydlig bild i huvudet på hur det ska bli.
Hoppas att det inte blir ändrade planer i morgon , utan att Lena kommer hit som planerat. Först ska vi äta lunch och sedan gå och klippa oss. Sedan får jag hem och färga håret innan jag ska till mamma på Oriflameparty. Ska bli kul att träffa en massa människor jag normalt inte ser. Och flera av dem har jag inte sett på evigheter. Min kusin Veronica var det inte igår jag träffade! Emmelie heter en tjej jag var barnvakt åt när jag var typ 15 år och henne har jag inte mött sedan dess. Hon kommer och har sin son med sig.
Enda problemet är att jag saknar min man massor! Tycker det är tråkigt utan honom. Men den som väntar på något gott.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar