2009/03/09

Lycka och sorg
Nästan rusade ut på promenad idag. Solen sken och jag fylldes av en otrolig lyckokänsla. Våren är så ljuvlig!! Hade mp3 på och så kom en låt på den som Johan har introducerat för mig. Och helt plötsligt blev jag jättesorgsen i stället. Kände för första gången en otroligt stark sorg över att jag ska flytta ifrån mina underbara barn och alla andra jag älskar. Det är väl antagligen för att det börjar närma sig. Visste ju att dessa känslor skulle komma, men att de drabbar så hårt just när man går runt med ett saligt leende på läpparna känns lite oväntat.....
Kanske det har att göra med att det dessutom är Johans födelsedag idag. Ringde och grattade honom i morse. Hoppas att han får en fin dag.

1 kommentar:

  1. Har ni fått besked?? Jag blir tyvärr sorgsen också, man försöker slå bort det men det är svårt.
    Huvudsaken är väl att ni kommer trivas och få det bra därborta.
    mama

    SvaraRadera