2009/03/18

Skitiga fönster och damm
Det som göms under mulna dagar syns VÄLDIGT tydligt i vårsolen. Herregud vad smutsiga mina fönster är!!! Och det är väl en del av priset man betalar för att bo så här centralt. Tur att jag slipper se dom i ett par dagar nu. Tar tag i det efter nästa helg.
Igår var som sagt en ljuvligt solig dag. Gick ut för att gå och blev sällskapssjuk så jag smsade Danne och frågade om jag kunde komma bort på en fika. Tyckte att han var liiite ohyfsad som inte svarade. Och så när jag hade hoppat på vagnen hem så ringde Said och undrade över fikasmset han fått. Inte konstigt att Danne inte svarade. Hann inte mer än sätta på kaffet dock, så ringde han och frågade om vi skulle äta lunch ihop. Det blev till att ge sig ut igen och det var ju trevligt.
Allt är packat nu och jag skäms lite över hur mycket det blev. Men det är mestadels handarbete och böcker inbillar jag mig;).
Innan jag åker ska jag gå in och kolla statusen på vår ansökan på ambassadens hemsida. Den uppdateras på tisdagar, så vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar