2009/04/04

Mysigt
I går var det en riktigt mysig dag. Gick här hemma och bara myste. Frampå eftermiddagen förberedde jag maten; oxfile´provencal innan jag tog ett långt varmt bad med ett glas vin på badkarskanten. Maten blev jättegod och dagen slutade med den största lyxen av alla; att få somna i rena lakan jämte den man älskar. Vad jag har det bra!!
I dag så blir det nog en tur till Orienthuset. Det ligger lite avigt till när man inte har bil, men det är värt besväret.
Ska börja sticka på ärmarna till omlottkoftan, så nu är det inte många timmars arbete kvar innan den är klar.
Lotta smsade i går kväll och dom verkar ha det toppen. Det förtjänar och behöver hon verkligen! Fattar inte att man orkar vara ensamstående mamma!? Jag levde visserligen själv med barnen varannan vecka, men jag kände mig aldrig ensam om ansvaret. Det är en väldig skillnad att ha någon att dela vardagsbiten med och att alltid kunna ringa till när tålamod och annat tryter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar