2009/06/17

Akut sjuk.
Det blev jag i måndags eftermiddag vid 16 tiden. Hoppas aldrig att jag behöver söka akuthjälp på Sahlgrenska igen. Vilken mardröm! Det tog ungefär ett dygn innan jag fick hjälp. Ska det vara på det viset i ett iland!? Där satt gamla människor som väntade lika länge. Vid 3tiden på natten blev man på nåder erbjuden en brits så att man kunde ligga ner en stund. Skandal!!!
Nu mår jag mycket bättre , men känner ett litet skav i halsen. Man ska väl inte lyckas dra på sig en förkylning till midsommar? Vore inte kul. Vi har ju planerat att åka till Hyppeln i skärgården med Lottas familj.
Innan jag blev dålig i måndags var vi och köpte presenter till familjen i Kanada. Det blev glas den här gången. Nu hoppas vi bara att det håller hela resan. Jag längtar sååååååå!! Hoppas vi får lika fint väder som vi hade när vi var där 2007.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar