2009/06/26

Det är mycket nu.....
Kändes nästan som om någon inte ville att vi skulle komma iväg till Vrångö den här veckan. Först satte min mage stopp för det i onsdags och när vi hade packat och var redo för att åka idag så ringde en kille och ville komma och titta på Smilla. Vi har haft ute annons på nätet ett bra tag, men inte fått nån respons. Så igår var vi på djurens vänner och bad dom hjälpa oss. De tipsade om att annonsera i en del småtidningar. Det gjorde jag så klart och fick ringa och avbeställa annonsen idag. Kille som kom ville ha Smilla och tog med henne på en gång.
Vi åkte dock till Vrångö fast det blev en timme senare än vi hade tänkt. Underbart! Fläktade precis lagom mycket. Och jag badade för andra gången i år.
Johan kom iväg till Metaltown. var lite nervös för att han inte skulle det då han mådde dåligt hela dagen i går. Han ska sova hos Danne i natt och eventuellt på lördag natt också, men sedan kommer han nog hit på söndag så vi kan umgås lite mera.
Nu ska jag duscha av mig saltvattnet i stället för att sitta här och tjata......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar