2009/07/05

Mysig kväll igår.
Var helt slut efter 5 timmars sol och bad så jag orkade inte skriva nåt här. Efter solandet tog vi oss till Hinsholmen där vi mötte upp Jessica och Fredrik vid båten. Den var så fin! Och mysigt hade vi när vi åt middag och drack vin ombord i kvällssolen. Susanne kom dit en stund också, och körde oss hem vid 9. Då var jag helt slut. Måste ha varit den varmaste dagen hitills. Jag badade stup i kvarten för att stå ut med värmen. Men idag har det ju regnat en skvätt här så nu är det svalare. Vi har varit på marknaden idag. Sedan har jag fixat lite små lagningar och ändringar åt Said på symaskinen. Har virkat kanten på en sjal jag stickat till Jessica också. Den matchar tunikan jag stickat till henne. Känns bra att den är klar innan vi åker.
På tal om att åka; i morgon åker Linus till Nya Zeeland i 2 år. Så himla kul för honom. Vilket äventyr! Önskar honom all lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar