2009/08/07

Konstant smarta
Nu langtar jag verkligen hem. Allt har ar toppen, men jag har konstant ont nu runt vanster kake och upp mot orat. Langtar hem till lakaren. Kanns som om det inte ar nagon storre ide att soka upp en har eftersom jag antagligen maste remitteras vidare i alla fall. Far kora vidare pa varktabletter tills jag kommer hem.
Igar var vi pa Squar one. Den storsta mallen har omkring. Det skulle finnas en Victorias secret dar, men det visade sig att den oppnar forst i host. Sorry Jessica.
I kvall ska vi till George och Baha och ata middag. George ar mina svagerskors lillebror. Har inte sett dem pa ett tag. Sist de skulle komma hit var jag sa irriterad sa jag gick och la mig innan de kom. Vi skulle till Niagara den dagen och vi akte harifran alldeles for sent enligt mig. Dessutom var det vagarbete, sa resa tog nastan 3 timmar istallet for 1,5. Val framme dar sa berattar Saids bror att de skulle komma pa kvallen sa vi maste skynda oss hem. Hade de berattat innan vi akte sa hade jag aldrig satt mig i bilen!!! Sa fruktansvart respektlost att inte saga nagot innan!!! En hel dag at skogen. George och Baha skulle komma 21 och vi var hemma strax efter det. Men tror ni att de kom i tid!? De var har efter 22!!!!! Inte konstigt att jag var irriterad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar