2009/08/24

Nycklar och sax.
Inga skor hos Magnus heller. Nu har jag nästan gett upp. Men jag kom på i går att Maria hörde om ett knep på radion en gång. Om du har tappat bort något så ska du lägga en nyckelknippa och en sax i ett fönster, så kommer grejerna fram. Får se om de dyker upp i dag då.
Jag undrar varför jag inte hör nåt från flyttfirman som skulle återkomma till mig med en offert. Får kanske ringa dit igen. De räknar oftast i m3 och det är inte helt lätt tycker jag att uppskatta hur många sådana våra saker tar upp.
I dag ska jag försöka att sy färdigt på maskinen. Ska brodera på grjerna också, så de blir inte helt klara, men det vore skönt att kunna ställa undan maskinen och damma av det värsta.
Jag har smsat Lena med och hoppas att hon orkar med mig en stund i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar