2009/08/26

Uppsägning idag.
Nu ska vi säga upp lägenheten. Sen finns det väl ingen återvändo. Trodde att jag skulle känna nån slags panik när det började bli mer konkret, men det enda jag känner just nu är otålighet och förväntan. Men vi har ju inte precis tagit något förhastat beslut heller för den delen. I över 2 år har vi ju varit övertygade om att detta är vad vi vill. Jag åtminstone. Said har nog varit den som ibland har velat hit och dit.
Ska gå ner till Linne´gatan och möta honom vid 14.30 för att lämna in uppsägningen. Nu har jag precis duschat. Blev genomsvettig efter att ha skött om lite drygt hälften av våra skor och stövlar. Ett jobbigare projekt än man tror, men skor ska man vara rädd om. Det är ju fruktansvärt tråkigt att gå in nya. Jag har gjort kalopps också som vi ska ha till middag. Ska bli gott med gammal hederlig husmanskost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar