2009/09/26

Kul avslut
Tänk att en dag som började med att jag var så upprörd och arg slutade så bra. Lotta dök helt oväntat upp här på middag. Alla barnen hade hux flux fått för sig att sova hos kompisar i helgen. Kul för oss för det är inte så ofta hon är här.
I dag ska vi gå och handla garn till en tröja som Said vill ha. Ska även inhandla nya stickor i trä. Det har jag ju förtjänat när jag så duktig har tagit hand om alla halvfärdiga projekt. I går lade jag sista en sista hand på linnekjolen. Den blev jättefin och kommer nog att vara en favorit nästa sommar.
Ja nu får jag väl erkänna att sommaren är över för den här gången. Jag var tvungen att köpa strumpbyxor igår då jag insåg att det var för kallt för att gå barbent. Inte kul alls. Men å andra sidan så är ju hösten så otroligt vacker med alla fina färger och höga luft, så jag får väl stå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar