2009/09/13

Skönt
Det kändes bra att träffa Arne, Max och Albin. En timme efter jag hade kommit kom även Anna och Katrin (Lenas systrar). Skönt att se dom också.
Efteråt åkte jag till stan och hälsade på Jessika i butiken för att berätta att jag inte hade lust att komma till henne på kvällen. Hon hade bjudit hem mig och Lotta och ett par andra vänner som jag inte har träffat mer än ett par gånger, men det kändes jobbigt att umgås med folk jag knappt känner när jag inte mår så bra.
Jag mötte upp Lotta och Louise på stan efter det. Skönt att prata av sig lite med henne. Emma och en kompis var på bio och de skulle allihopa gå och äta på Amazing Thai efteråt och frågade om jag ville följa med. Jag ringde Said så att han också kom ner.
Idag är det ljuvligt väder. Funderar på att gå ut i Änggårdsbergen och leta efter svamp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar