2009/09/04

Tillbaka på banan.
Så skönt att komma ut och röra sig och att se lite folk. Var och köpte grejer till Maria och ville inte åka hem, men visste inte riktigt vad jag skulle hitta på. När jag väntade på vagnen hem så smsade Jessika och sa att hon jobbade i butiken i city och att det vore kul om jag tittade in. Perfekt!! Tog mig dit och drack en kopp te med henne. Trevligt, trevligt.
Medans jag var borta var det folk här och kollade på lägenheten. Det verkade som om de ville ha den enligt Said.
Vi har bokat biljetter till "Flickan som lekte med elden". Ska gå på premiärdagen 18/9. Och så har jag förhandsbeställt Winnerbäcks skiva , så den kommer i brevlådan på releasedagen 21/9.
Nu ska jag vila mig en stund och läsa i min bok; "En sorts kärlek". Den är jättebra och otroligt lättläst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar