2009/09/18

Winnerbäck
Skivan kom med posten idag. Trodde inte att den skulle komma förrän på måndag så det var en kul överraskning. Den är jättebra!!
Anita ringde idag och det är ju inte varje dag vi pratar så det blev ett långt samtal. Hon ska pilgrimsvandra till Compostela de santiago nästa vecka. Jag skulle verkligen vilja och behöva göra detsamma just nu. Hoppas att hon får det underbart.
I går pratade jag med Lena, min älskade frisör. Skulle dit den 5/10 men den dagen ska Lena begravas så jag ringde för att boka om. Hur ska jag klara mig utan henne i Kanada!?
I går var det en tung dag. Men en ljuspunkt var att Jessika var här på fika. Vad jag kommer att sakna alla mina goa vänner!
I morgon kommer vår annons om Lena i GP. Blev nöjd med resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar