2009/10/01

Fattigare
Men med en perfekt tandstatus. Har precis kommit hem från tandläkaren efter att ha lagat det sista hålet och putsat lite. Smart av mig att göra det en torsdag förmiddag när Said är ledig. När jag kom så var det städat och tvätten så gott som klar. Han gick precis ner för att ta upp det sista ur tvättstugan.
Det blir mycket tankar på Lena nu när oktober börjar. Allt är rosa överallt. Funderar på att få ur mig lite av vad jag känner över att ha förlorat henne i diktform. Har aldrig skrivit dikter, men de har en tävling i Metro där man bidrar till rosa bandet om man smsar in en dikt. Och gudarna ska veta att jag har mycket att säga om det ur perspektivet av att vara vän till nån som kämparv sig igenom detta helvete.
I morgon ska jag hjälpa Jessika lite i en butik de ska öppna på måndag. Kul att ha lite att göra och förhoppningsvis avlasta henne lite.
Nej, nu ska jag fästa trådarna på baskern och sy om ett par byxor som jag aldrig riktig trivts i. Efter att jag har pimpat dom lite så kommer de nog att bli ett par favoriter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar