2009/10/13

Godis!
Visst ser det ut som godis. Hittade det i Borås när jag var där igår. Har ett par nystan kavar av detta garn i orange som jag fyndade förra våren och har stickat en kofta i. Nu ska dessa två tillsammans bli en matchande topp tänkte jag.
Skulle bloggat när jag kom hem igår vid 19, men hade ont och mådde inte alls bra. Det var ju synd att dagen slutade så ,då den var himla trevlig i övrigt. Var först och fikade med mamma som var snäll och kom ner till stan tidigt på morgon när mitt tåg var inne en timme innan jag skulle klippa mig. Sedan var jag hos min goa frisör . Det var trevligt och jag blev nöjd som vanligt.

Vid 11.30 kom Said också till Borås. I väntan på att Anita (barnens farmor) skulle komma och luncha med oss så gick vi och kollade på garn. Skulle ha garn till Said, men givetvis så kom jag inte ut tomhänt:)-
Lunchen intogs på Jensens under trevligt samtal om Anitas pilgrimsvandring och våra Kanadaäventyr. Maten var väldigt god. Efter maten liftade vi med Anita till trandared för att ta en kopp kaffe hemma hos mamma och Eje.
Som avslutning på vistelsen så hade vi sådan tur att Johan inte skulle repa utan hann träffa oss en stund efter skolan istället. Vi ville inte ha mer kaffe, men satte oss på ett fik och utfodrade Johan och pratade om hur han har det. Madde (hans flickvän ) och hennes kompis tittade förbi en snabbis och sa hej. Kul att möta henne på riktigt och inte bara genom att läsa hennes blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar