2009/10/07

Jag undrar......
Om det kan vara så att jag har hittat min försvunna kappa från Gudrun Sjöden på Tradera. Där säljs en sådan i min storlek, men utan det avtagbara fodret som inte var i när den försvann. Det har jag kvar här hemma. Försäljaren bor dessutom i Göteborg. Mysko. Jag mailade annonsören och frågade "var är fodret?". "Jag har inte skrivit nåt om foder" svarade han. Han vet alltså inte att det ska vara foder i och dessutom heter han Ulf och skriver i annonsen att nu säljer jag min kappa. Hur många Ulf äger en damkappa!? Jag har mailat tillbaka och berättat att det ska vara foder i. Ska bli intressant att se vad han svarar. Tänker maila och be om närbilder på ryggen eftersom jag har lagat den där. Verkar det fortfarande skumt, så ska jag berätta om min försvunna och se om han har ett samvete och skickar den till mig. Fortsättning följer......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar