2009/11/28

Så god mat!
Efter att vi hade sett "Luftslottet som sprängdes" igår gick vi till Soho och åt. Vi har varit där en gång tidigare och det var en av de bästa matupplevelser jag haft. Och det var precis lika bra som jag mindes. Jag åt hjortinnerfilé med en massa goda tillbehör.
Filmen var bra också, men det var ju rena turen att vi fick se den. Var helt slut efter en jobbig flytttur till Borås. Kollade vagnen till Bergakungen och bestämde att jag hann vila en stund och inte behövde åka förrän 18.13. Då skulle jag vara framme ungefär 18.25 och filmen började 18.45. Said skulle möta upp där efter jobbet. Som tur var gick jag och tog en tidigare vagn. När jag hämtade ut biljetterna så visade det sig att jag inte alls hade bokat på Bergakungen utan på Biopalatset:/. Det ligger ju en lite bit därifrån, men vi hann.
Nu har vi städat lite till och Saids kompis George har precis varit här och hämtat lite grejer. Och allt hittar hem. Det enda vi inte visste vad vi skulle göra av var spegelväggen. Men George ville ha den. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar