2009/12/23

Dagens händelser
Ett av de stora samtalsämnena här i dag var hur tokiga vi var som tog en promenad i kylan. Det har varit cirka 10-15 minus och vi gick i 20 minuter! De andra i familjen tycker att vi är konstiga. Men jag måste nog köpa en ny bra vinterjacka rätt så snart. Tog inte med mig den gamla eftersom den inte var värd att skicka med hit och det är inte så praktiskt att springa runt i min långa yllekappa till vardags.
I morgon ska vi hämta våra lådor på flygplatsen. Hoppas att det inte blir en massa krångel med tullen. När vi skulle igenom så blev det tusen frågor eftersom vi sa att vi skulle stanna i flera månader. Först fick vi frågor av immigrationstjänstemannen och efter det av tullen.
Tänkte att jag skulle lagt upp lite bilder på tokigt julutstyrda hus här idag, men vi fick besök så jag har inte hunnit ut och fota. Får bli en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar