2009/12/29

Fest igen
Nu känns det som om det är party varje dag. Vi var hos George igår och alla dom vi träffade i förrgår hos Hiam kom dit. Mer dans, mat och wiskey. Det var trevligt och Selma hade gjort väldigt god mat. Jag tycker väldigt mycket om det libanesiska köket, men det är inte så dumt med omväxling emellanåt. Selma hade gjort en brietårta och nachos. Det fanns pizza med.
Nu har det blivit kallare här, men eftersom vi spenderade hela förrmiddagen på ett köpcentra så var jag i desperat behov av frisk luft. Alltså ville vi promenera till George. De tycker på riktigt att vi är galna. Inte undra på att hela familjen har problem med blodtrycket.
Och till er där hemma i Sverige som tyckte att jag tog med galet mycket garn, tyg och kläder säger jag bara att det var ju tur att jag gjorde det. Har kollat runt hos alla stora kedjor här och även i en del mindre butiker och det är inte lätt att hitta nåt som inte är gjort av akryl eller polyester. Förhoppningsvis så hittar jag bättre butiker inne i Toronto så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar