2009/12/07

I Germundared
Nu är vi hos familjen Tid sedan i går kväll. Jätteskoj att träffa dom lite också. Idag ska vi kolla när Maria och Wilma rider. Skönt att Petra som de rider hos har ridhus nu för tiden, för det verkar bli en regnig dag. Men nu ska jag först åka till frissan. Och det ska bli helt underbart! Har känt mig helt bedrövlig länge nu.
Det blev inte så mycket bloggat på lördag natt så här kommer lite mer om överraskningsmiddagen. Till att börja med måste jag ju berömma alla inblandade för att de lyckades hålla tätt. Vi anade ingenting!! Och så fint de hade gjort. För att inte prata om den goda maten. För min skull så avslutades middagen med en tårta med smak av min favoritdryck.; wiskey. Mums, mums.
Fick en present också som var så fin. Det var jättefina, knubbiga små änglafigurer. Det var 5 stycken och de representerade mig, Lotta,Jessika, Susanne och en flygande som var Lena. Får nog hade dom i handbagaget så att det inte händer nåt med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar