2010/01/08

Ingen större succé tror jag
Alla åt, men jag tror inte att det var det godaste de hade smakat. Smaken är som baken som bekant.
Har försökt att köpa minneskort till min nya mobil idag för andra gången. Får fel varje gång! Så jag gick ut på nätet och köpte istället. Hoppas att det var ett pålitligt företag och att det kommer snart. Ska skickas från USA, men det ska nog gå fort.
Nu tänkte jag gå och duscha, men ibland så vågar jag knappt det. Som jag sagt förut så är det lite si och så med kommunikationen här. I förrgår så frågade Said sin bror Fadi om vi skulle kolla film. "Ja" sa han. Fint tänkte jag. Det blir hemmakväll. Så jag gick upp och duschade och tog på mig pyjamasen. När jag kom ner i köket igen så stod Fadi med jackan och sa: " Nu ska vi strax åka på matchen". Gissa om jag såg ut som ett frågetecken! Och han gjorde det också minuten senare när han förstod att jag inte skulle följa med. Blir galen på sånt!! Självklart ville jag se Ziad spela match, men inte i blött hår, omålad och iklädd pyjamas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar