2010/01/01

Party igår?
Hoppas att ni alla hemma i Sverige hade ett trevligt nyårsfirande. Vårt var ok, men det var bitar jag saknade. Bland annat fyrverkerier. Men det var god mat och glada människor. Ska bli intressant att i framtiden kanske umgås med andra kanadensare och inte bara araber för att se hur de lever sina liv och firar olika saker.
I dag händer det nog inte så mycket här, men i morgon kommer det en massa människor hit till huset där vi bor. Jag har gjort köttbullar som ska ingå i buffén och ska baka en äppelpaj. Igår gjorde jag kärleksmums, men jag vet inte vad de tyckte om dom. De flesta var så mätta när kakor och frukt serverades så jag tror inte så många smakade.

1 kommentar:

  1. Vi hade en lugn & fin nyår med god mat.
    Såg både GP´s eftermiddagsfyrverkeri och vid tolvslaget var det förstås vackra fyrverkerier över göteborgs natthimmel!
    God fortsättning & kramar till er båda.
    Hoppas ni får ett fantastiskt år 2010
    önskar jag & Fredrik

    SvaraRadera