2010/01/13

Skit
Så känns det just nu. Har haft otroligt ont i över 1 timme. Så typiskt när jag skulle stå för maten idag. Men som tur var så hade jag gjort färdigt potatisgratängen i förmiddags och köttet var marinerat och klart för stekning. Har precis ätit min portion som Said kom upp på rummet med. Vågade inte gå ner och sätta mig ifall magen skulle börja krampa och ha sig igen.
Det blev inget körkort idag heller. Var där tidigt och behövde bara köa i cirka 30 minuter. Men det visade sig (precis som jag trodde) att de ville ha körtkortet översatt. Jag fick numret till ett översättningsföretag som jag nu har ringt och blivit hänvisad till en kvinna i Toronto som inte svarade idag när jag ringde. Får försöka i morgon igen. Fortsättning följer.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar