2010/01/21

Stort steg för mig idag
Jag har klippt mig efter mycket vånda. Och jag överlevde:) Efter vårat äventyr i Toronto idag så gick vi runt på Bramalea mall och då så bestämde jag mig för en salong. De hade tid på en gång och det var nog bra det för annars så hade jag nu hunnit ångra mig tusen gånger. Nu har jag färgat det med och det blev helt ok.
Det var underbart att strosa runt i en storstad igen och kolla på människor. Och det blev lite mer än strosa. Vi hade inte hunnit skaffa nån karta så vi missbedömde avstånden lite. Vi promenerade från busshållsplatsen i över 1 timme innan jag blev helt på det klara med hur lång gatan var och hur långt det var kvar att gå. Men då var det inte så långt till en tunnelbanestation , så det löste sig.
Nu sitter jag med mina ömmande fötter i blöt. Sköööööönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar