2010/01/26

Tidig morgon
Det blir ingen tårta på sängen idag inte. är uppe i ottan för att åka och fixa med körkortet innan det blir för långa köer. Översättningen kom inte förrän igår. Jag skulle haft den senast onsdags, men det kom inget. På fredagen tänkte jag ringa översättaren, men innan jag hann det så hittade jag ett mail ifrån henne. Hon hade glömt att sätta på frimärken, så brevet kom i retur till henne. Hon skickade det då med bud som kom hit med det igår. Nu håller vi tummarna för att det bara är att byta in och för att det inte blir för lång kötid. Det snöar nämligen som tokigt just nu och jag ska stå ute och köa.

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen stora kramar till dig. Försöker få igång skype när jag är hemma

    //Maria

    SvaraRadera
  2. Varma gratulationer!Jag har tänkt på dej flera gånger då jag åkt förbi ert hus på Guldheden 4 gånger idag,körde o hämta mor som skulle till Calanderska. Saknar våra prat- & fikastunder oerhört mycket! Hoppas det ordnade sig med körkortet. Ha en fin födelsedag o hälsa Said.Fredrik hälsar. Många långa kramar som räcker över Atlanten /Jessika

    SvaraRadera