2010/02/25

Present fixad
Igår spenderade vi dagen med att hålla Pensé sällskap och hjälpa henne. Milad (Saids pappa) var magsjuk och orkade inte så mycket. När de andra kom dit och tog över så åkte jag och Said och köpte presenten till Zeinas bridalshower. Ville ha det gjort innan alla grejer till vettiga priser var köpte från listan hon hade på varuhuset.
På kvällen myste vi med en film i sängen; 500 days of Summer. Rekommenderas starkt.
Pratade med Johan också och det är så gott att höra hans röst. Och nu blev jag avbruten i mitt skrivandet av Skype. Det var lilla mamma som ringde. Också gott att prata med henne. Innan jag satte mig vid datorn så pratade jag med Lotta så det har blivit mycket pratande idag och det är bra. Blir fylld med ny, positiv energi. Tack för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar