2010/03/02

Internetstrul
Inget bloggande på ett tag på grund av problem med uppkopplingen. Nu står jag upp och passar på medans vi pratar med supporten. Hit kom jag igar och sa la det av igen. Fadi ringer supporten varje kvall och vi far det att funga pa alla 3 datorer, sen lagger han pa och det slutar funka. Nu funkar det pa deras gamla desktop enbart sa darfor blir det utan prickar.
Antligen borjar jag aterhamta mig efter magsjukan. Jobbigt som tusan har det varit. Men jag tog mig till stallet dar man gor korprov igar och gjorde om det skriftliga. Det gick vagen sa nu ska jag bestalla en tid for uppkorning.
Men som ni sakert har forstatt sa ar talamod den mest anvandbara egenskapen i det har landet. 3 timmar tog det att fa gora ett test som tog 15 minuter att ga igenom. Man star i ko for att fa ta en nummerlapp till kon. Galet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar