2010/03/17

Otäckt
Idag när jag väntade på bussen i Brampton så hörde jag ett skrik. När jag vred på huvudet för att kolla vad som hänt så ser jag en ung tjej komma flygande i luften. Hon hade gått mot rött ljus och blivit påkörd. Fruktansvärt att se! Men hon landade på rumpan, reste sig strax efteråt och gick iväg! Otroligt!
Det var 17 grader här mitt på dagen idag. Jag gick hela vägen till centrum av Brampton. Det tog cirka en timma och var väldigt skönt. Sedan tog jag bussen till Shoppers world för att pruta på jobbet de ska göra med mitt armband. Får se om det lyckas. Det var sonen till ägaren som var där och han skulle kolla med sin pappa och sedan höra av sig.
Said ska vi fira en annan dag. Vet dock inte när och orkar knappt bry mig längre. Nya bud stup i kvarten och jag får ingen vettig information som vanligt. Men han hälsar och tackar för alla gratulationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar