2010/03/13

Regn
Nu får jag användning för min fina regnjacka. Regnade en hel del igår och det verkar bli detsamma idag. Vi åkte till ett köpcentra som heter Shoppers world igår. Jag jagar en guldsmed som kan göra om armbandet jag fick i bröllopspresent till nåt användbart. Hade pratat med en på Bramalea om att fixa det, men det var stängt för renovering. Då kom jag ihåg att han hade en affär på Shoppers world också.
Han var inte inne när vi var där så vi lämnade armbandet och han ringde med prisförslag i går kväll. Det blev nog lite för dyrt om jag förstod honom rätt. Vet dock inte om han har räknat av de cirka 10 gram guld som blir över. Jag får helt enkelt åka dit och kolla nån gång i helgen.
Men idag på förmiddagen har vi andra planer. Pensé brukar baka flera kilo godis att dela ut vid påsk och nu när hon inte orkar så ska vi hjälpa henne. Spännande att lära sig nåt nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar