2010/03/08

Saknar min dator!
6 personer som slass om en gammal dator ar inget kul. Inte kan jag lagga in bilder. Ni skulle bara se hur lanft varen kommit har! I gar morse tog jag en promenad pa morgonen i solen. Sen duschade jag och gick ut och satte mig och laste i vantan pa att vi skulle aka till sjukhuset. Efter frukost for dom var det samma som 11.45 namligen. Idag jobbar alla sa jag och Said tar buss och tunnelbana till Toronto i stallet.
Har insett att jag nog vill bo inne i stan. Det har med forort ar inget for mig. Trodde dock att det inte skulle vara ekonomiskt mojligt. Tills igar da jag kom over en katalog med hyreslagenheter inne i centrala Toronto. Vi kan bo mitt i smeten for under 1000 dollar och det ar helt ok.
Toronto ar en fin stad efter vad jag sett pa min promenader dar. En multikulturell och levande stad.
Ska forsoka hinna klippa mig i den har veckan ocksa. Pa sondag ar det bridalshower och da vill man ju vara vacker. Har letat upp en ny farg ocksa, men den ar nog inte lika rod som den jag brukar ha. Funkar det inte sa far jag nog ber i skicka farg hadanefter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar