2010/03/05

Sjukhus igen
Pense skakade och madde pyton i morse, sa det blev ambulans till sjukhuset. Verkar vara en urinvagsinfektion och sa mycket mer an sa vet jag inte just nu. De ska nog behalla henne over helgen pa sjukhuset.
Tack for kramen Maria. Jag ringde dig idag och Lotta och Johan, men ingen hade tydligen lust att prata med mig;0
Gor nya forsok en annan dag. Inte latt att fa anvanda telefonen efter att Samira kommit fran jobbet vid 2 eftersom det ska ringas runt och rapporteras senaste nytt. Sarskilt en san har dag.
Om det ar som det ska med Pense i morgon sa ska vi pa 6arskalas. Det ar Elias som fyllt ar och vi ska vara pa nat stalle med en massa studsmattor om jag forstatt saken ratt. Jag forsokte hitta en Astrid Lindgren bok att ge honom i present, men det tog for lang tid att fa hem den sa det blev en fin Nalle Puh bok istallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar