2010/03/12

Sol,sol
Underbart väder idag med och vi har tagit en lång promenad. Vi gick till Valmart och köpte en ny kanna till kaffebryggaren eftersom jag slog sönder den häromdagen. I övrigt så har jag gjort köttbullar med kokt potatis och sås. De åt med god aptit, men ingen vågade prova lingonsylten.
Nu precis så ringde företaget där Said sökte jobb, men ingen svarade. Lite kalabalik nu då de alla letar efter numret dit och vill ringa och kolla vad de ville. Milo och Fadi sökte också jobb där. Hoppas verkligen att det var Said de sökte.
Jag väntar på en låda från sverige som Lotta skickade i måndags. Längtar efter marabouchokladen som jag tror finns där i. Det är även en Gudrun Sjöden tunika med som jag bara sett på nätet. Hoppas att den lever upp till mina förväntningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar