2010/03/18

Sommarvärme idag med
Vädret kan man inte klaga på:) Så skönt här nu, men det kom så fort så jag tar fortfarande på mig för mycket kläder. Nu har vi precis kommit hem från det andra huset. Vi var där och åt tårta för att det är Saint Patricks dag och mellansonen heter ju Patrick.
I övrigt så har jag inte gjort så mycket. Det var en jobbig natt och har varit jobbigt med magen på dan också. Jag har kollat i mina Amelia som kom med lådan från Lotta som vi fick igår. Så kul att få lite svenska grejer. Fick en massa marabou choklad också och det var mums. Jag har även bläddrat runt i en tidning med hyresannonser. Känns äntligen som om den dagen närmar sig nu. Det är inte till 100% klart med det här säsongsjobbet, men jag utgår från att han får det. Annars så blir jag galen! Får dock vänta med att flytta till Toronto. Om han ska jobba här i Brampton och pendla så tar resan med kollektivtrafik närmare 2 timmar enkel resa och han ska jobba 13 timmarspass. men det spelar ingen roll just nu. Huvudsaken är att vi får något eget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar