2010/05/30

Bling


Solklänning
Blev nöjd med skorna till slut. Först lämnade jag tillbaks dom och nu en vecka senare köpte jag dom igen. Sedan letade jag som tokig efter nåt att blinga upp dom med. Till slut var det Said som hittade en brosch som var perfekt. Som tur var hade de 2 stycken kvar. De låg nämligen i en hög med reasaker.
Klänningen blev också bra tycker jag. Nu vill jag starta nya projekt. Har börjat sticka en grej i underbart blått merinogarn. Tänker hela tiden på mamma när jag stickar på den. Verkligen hennes färg. Antar att det får bli en present till henne när den blir klar. Känns dock konstigt att sticka i ull när det är så varmt, så jag får varva med nåt annat projekt. Har planer på ett virka en hatt i svart lingarn. Ska dessutom sy en skjorta till Said för partyt nästa lördag av tyget vi fyndade i Toronto.
Nu sitter jag i trädgården och vi ska grilla tydligen. Blir väl mat tidigast fram emot 22. Hoppas nu att jag är pigg och kry till konserten i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar