2010/05/02

Energitankning
Dagen idag började med ett samtal till Lotta. Vi pratade länge och det gav mig en massa ny energi. Särskilt som hon berättade att hennes mormor mådde bra nu efter att hon fått en pacemaker. Underbara lilla Vanja. En riktig liten krutgumma trots att hon är en bra bit över 90 nu.
Atmosfären här i huset var inget vidare, så vi tog en promenad efter mitt samtal. På vinst och förlust så promenerade vi till Baha och George. Och de var hemma:) Tanken var att kanske få en kopp kaffe där och sedan promenera hem igen, men vi blev kvar till 20.45 och hade det otroligt trevligt. Bahas bror Alex och hans son Lukas var också där och de är himla trevliga med. Synd att jag inte hade kameran med mig så ni kunde få se den bedårande Lukas. Han är 3 år och chokladbrun. Hans ögon är stora , mörkbruna och kantade med ögonfransar som inte är av denna värld. Att han dessutom är glad och ler hela tiden gör ju inte saken sämre. Så nu kommer jag somna fylld av ny energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar