2010/05/05

Lycklig man
Matlagning (syns det att det är en man som har bestämt perspektivet?;)


Här satt vi

Grannar



Picknick




I dag blev det av. Efter att vi varit med Pensè på röntgen blev vi avsläppta vid Loafers lake. Det var jättefint där! Det låg i en liten sänka, så emellanåt blev det för vindstilla och varmt i solen. Det är nog runt 25 grader idag. Vi grillade och slappade.




Jag har glömt att berätta nåt som känns lite konstigt. Syrenen blommar här och har gjort det sedan i slutet av april. Galet alltså!




Nu ska jag ta igen mig lite efter promenaden hem och sedan blir det magdans. Hoppas att det går bra. Har fått en inflammation under foten och hade tänkt att åka buss hem istället för att promenera, men bussarna går mer sällan här än till Germundared. Jag ska i alla fall gå dit och göra det jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar