2010/05/12

Sömnad
Idag så ska jag sy tänkte jag. Har tänkt om vad det gäller bröllopet och ska sy en klänning i tyget jag fick av mamma och Eje i födelsedagpresent. Det är underbart siden i orange med invävt mönster med små elefanter. Behövde nåt att täcka axlarna med i kyrkan också så igår var vi på Fabricland och handlade. Samira och Selma skulle ha slöjor till dansen ikväll också. De hade en väldigt käck rea där; köp 1 meter och få 2 meter på köpet:) Men givetvis hittade jag ett dyrt tyg jag blev förälskad i. Ett underbart nougatfärgat siden. Gjorde inte så mycket att det var lite dyrare då den lilla jackan jag ska göra bara kräver 1,10 meter.
Jag ska göra ett försök till med magdansen ikväll. Får jag ont igen så hoppar jag av. Hoppas att det bara var tillfälligheter de tidigare gångerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar