2010/07/15

20 juli
Det är den datum då vi senast ska få svar om arbetstillståndet. Allt tar sån tid!! Jag har i alla fall börjat förbereda flytten lite. Har kollat upp transportfirmor för eventuell transport tillbaka av våra grejer. Jag tänkte fixa lite lådor idag eller i morgon. Jag hoppas att plastlådorna vi har haft grejerna i här går att skicka, men de räcker inte.
Idag ska jag köpa present till Laura och Lisa. De är ett par tvillingar som ska ha födelsekalas på söndag och vi är bjudna. 8 år och jag känner dom knappt. Undrar vad man ska köpa?
På lördag bär det av till Woodbine beach för att delta i "Nuit blanche". Det blev ju inställt sist då vi inte kunde åka på grund av G20 mötet. De ska ha kalas här i huset för Milo som fyller 17 år samma dag och de tyckte nog att det var konstigt att vi inte skulle vara med. Men jag ser verkligen fram emot detta. Jag tror att det kommer att bli fantastiskt. Förutom musiker från The red moon group som brukar vara med här så är det en stor grupp med trummisar som ska delta. Kan tänka mig att det blir minst 20 som spelar trummor och det är så medryckande och suggestivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar