2010/07/29

Arg på min kropp
Nu har jag stickat färdigt framstycket och blockat det. Det innebär att man spänner ut det med hjälp av nålar till rätt mått. Perfekt att göra på heltäckningsmatta och det har vi gott om att använda nu när flera sovrum är tomma i huset. Men det var ett lite helvete. Brukar inte ge mig så lätt, men idag har jag haft ont i princip hela kroppen, hela dagen. Det har varit så ett par gånger i månaden sedan en tid tillbaka. Och när jag satt på knä och nålade så kändes det som om både knän och höfter föll i bitar. Blir galen när kroppen begränsar mig!!! Oftast känns det som huggande , brännande smärta precis som inne i magen, så jag antar att det är typ samma sak. Men jag får väl ta mig till en läkare snart och höra vad de har att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar