2010/07/23


Projekt kappa
Hittade ju ett otroligt vackert tyg på Fabricland som var nedsatt 60%. Jag betalade cirka 210 kronor för över 4 meter. Det var ett tag sedan och jag har även påbörjat arbetet för ett tag sedan. Det är lite mockakänsla på en sida och helt underbart tryck med löv och så är det fuskpäls på den andra sidan. Att det tar sin tid beror på att jag måste vara ute och klippa. Det fäller nåt makalöst när man klipper! Dessutom så har jag inget mönster utan freestylar helt. Att det vissa dagar är typ 40 grader gör dessutom att jag inte kan ta på mig den och modifiera detaljer. jag blir så varm att jag nästan kolar av då. Jag har ju insett sedan cirka 1 år tillbaka att jag måste fixa mig en provdocka. Det är inte låta att nåla in i te.x ryggen när man har grejerna på sig. Problemet är ju att det inte riktigt är läge att investera i så stora grejer. Om vi ska skicka hem det till Sverige så blir det ju en onödig kostnad.

Trodde att vi skulle veta vid det här laget hur det blir med arbetstillståndet, men inte då. Hoppas verkligen på besked i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar